Jammertal Borbirtok

Jammertal Borbirtok

Önök kóstolták: Cassiopeia Cabernet Franc 2011

2021. február 22. - Jammertal
Abban az örömben van részünk, hogy vásárlóink megtisztelnek minket a véleményükkel. Ez a piaci működésünk alapja, mert mi a vásárlók élményeire, benyomásaira és igényeire reagálunk.
Egy újabb kóstoló-beszámoló érkezett hozzánk.


Ákos, Győr  
 
Sok bort kóstoltam itthon és külföldön, számos borkóstolón vettem részt, és, mivel nagyon érdekelnek a borok, 'Wine and Spirit Education Trust Level 1 Award in Wines' minősítést is szereztem. Azt hiszem, meg van az az igényem, hogy értékeljem a jó borokat.
 
Egy kedves barátom javaslatára kóstoltam meg ezt a sokszorosan díjnyertes bort. Kb. három hétig kerülgettem, hagytam, hogy sokat ígérjen nekem.
Végül egy szombati esti lazítás főszereplőjévé vált, másodmagammal fogyasztottuk el.
 
Le vagyok nyűgözve! Tökéletes a bor! Kiöntést követően az ún. illatkóstolásnál már egy nagyon izgalmas, sejtelmes illat ragadott magával.
Nagyon erdei gyümölcsös egy kis csokoládéval fűszerezve. Kóstolásnál szép, letisztult, selymes ízérzet. 
Tökéletes és közben könnyed is. Nem véletlenül nyert díjakat!
 
Nekem nagyon ízlett, 10-ből 10 pontos. Szerintem ezt egyszer mindenkinek meg kell kóstolnia.
 
Bár ez nem kapcsolódik szorosan a borhoz, nagyon tetszik a Jammertal Borbirtok egyedülálló jótékonysági szőlőtőke kampánya is.


Nagyon szépen köszönjük a véleményt, további jó kóstolást kívánunk. 

Az ajánlóban szereplő bor ide kattintva vásárolható meg, webshop link:
2_3.jpg

***

Elérhetőségeink

Web: https://jbb.hu/

Webshop: https://jbb.hu/borok/

Kapcsolat: https://jbb.hu/kapcsolat/

***

A Jammertal Blog cikkei és fotói szerzői jogi védelem alá esnek, a felhasználásuk engedélyköteles: jbb@jbb.hu. Copyright Jammertal Borbirtok. Minden jog fenntartva.

A bejegyzés trackback címe:

https://jammertal.blog.hu/api/trackback/id/tr9516435990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása